Mina fiskar


Idag var jag duktig och tillagade äntligen 2 firrar som legat frysta ett bra tag.

2 sikar som fick ligga och softa på och i ugnsfolie ett tag.
Dom blev även serverade salt + citronpeppar.
Innan dom "dog" så åt dom gräslök dill och en klick smör.
En god sista måltid.
Sen begav dom sig till ugnsKaribien där det blev värmebölja.
När dom sedan reste med gaffeln till destination Sandrasjättehungrigamage så kraschlandade dom.
Vart dom sedan tog vägen förtäljer inte historien.

De är nu saknade.


Signalement:
De bar vit silvrig och svart kroppsstrumpa och hade gälar.
De va även utan huvud och rumpa.
Deras favoritmaträtt var dill & gräslök.

Har du sett dom?
Kontakta mig genast under kommentarer!


27567-56627567-565




Jag ska nog gå och sova nu....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback