Önskelista

Här är en FET önskelista, dock lite sen sådan.
Men bra att ha här om jag får för mig att köpa nåt själv, eller tills nästa presenttillfälle.
Ni andra kanske får inspiration med?
Jag fyller nog på här eftersom jag kommer på nåt mer.


Teknik





- Nytt tangentbord. Mitt shift och A håller på att försvinna och gå sönder, önskat av mamma.
- Bärbar hårddisk. Har ingen, så än så länge backuppar jag på pojkvännens.
- Bärbar dator. Med hög prestanda (stor hårddisk, bra grafik, stort internminne, lång batteritid och fint lock)
Behövs för diverse mysstunder med 3D-grafik, 2D-grafik, CAD och slösurfande.
- Tv. Vi har en tjock-tv som är ärvd och minst 10-15 år gammal.. om inte mer..

Upplevelse





- Nån mysig aktivitet, middag etc med pojkvän.
- Besök på ice-hotel. Har bott i Luleå i flera år men fortfarande inte varit dit!
- Resa. London var ju inte dumt. Barcelona kan funka...
- Proffsmassage har jag aldrig fått :)
Inredning, pyssel och sånt mys



- Bok, skönlitteratur äventyr/fantasy, personlig utveckling,
design/inredning, hobby/pyssel
- En söt bakverkskudde från Bombadill
- Nåt från Designonline, Designtorget, russinnet
- Provdocka
- Symaskin
- Runda små mattor från IKEA till vardagsrummet.Gärna naturfärgat.




Övrigt bra

-Träningslinne, kanske nåt från Nike, dom har alltid snygga grejor.
- Kort ! Ni vet vanliga kort som inte bara finns på dator. På folk jag känner, roliga resor osv...
- Stoor tavla till vardagsrummet, typ 100x100 ! Gärna egen framkallning från kort.
- Parfym






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback