Hejdå pojkvän Hej hemligt projekt!

Idag flög han till sthlm. Imorgon vidare mot Nordamerika i 2 veckor.
Saknar dig redan! Så tomt här hemma :)
Hoppas resan blir bra och att du får en massa fina upplevelser.
Och att nya kameran tar massa fina kort!

Själv ska jag fokusera på skolan.
Kan sitta hur mycket som helst utan att det påverkar någon negativt förutom mig själv.
Har lite inlämningar och annat i veckan, så jag har det jag gör.

Sen har jag även ett hemligt projekt på gång.
På tis kväll är det kick-off och jag ser mycket fram emot det!
Det kommer avslöjas offentligt på Youtube framöver, närmare bestämt den 29/4!








Kommentarer
Postat av: Hanna P

men spännade, kommer det alltid vara hemligt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback