Lite pyromansugen?

Såg nyss på ett inredningsprogram där dom köpt en spiskasset från Keddy.
(OBS. VARNING hemsidan sprakar och jag blev skiträdd!)
Dom hade en lite lustig slogan: "Eld är inredning" :)
Verkade ju rätt smart med kasett jämfört med öppen eld.

Jag vill ha en eld när jag blir stor.
Du har inte känt nån gång att du vill liksom tända eld på vardagsrumsbordet istället?
Det har jag.
Fast det är pojkvännens farmors och då fick jag dåligt samvete...

Nu kan du iaf tända eld på vardagsrumsbordet utan att förstöra det med Planikas grejor.
Ser riktigt mysigt ut!

Gillar också den sista bilden.
Snyggt med en lite mer rustik fristående kamin i betong.
Snyggt med den industriella trenden som Stefan Carlsson pratade om.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback