A-lot-to-do-list...



Den här listan ovan.. är en lista som mina vänner gjort åt mig. Knäppgökar.

Det är massor med grejer på gång nu.
Jag har tokmycket att göra på alla fronter.
Ni vet, när man har 100 saker att göra, så man knappt vet vart man ska börja.
Så bloggen får blunda lite med ena ögat en stund.
Och jag får blunda lite mindre.

Ikväll har det varit fredagsmys för hela slanten.
En helspontan 3-rätters, buzz-spelande och gött häng.
Nya uttryck har även myntats, såsom: "att poka upp någon".
Efter några glas vin märker ni ju hur det blir..

Nu är jag uppe och i varv och är uppe och grejar med grejer inför imorgon.
Har precis diskat klart, men då välte jag en kaffepress som jag blev tvungen att montera ihop igen....

Tack och hej, kaffegrej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback