Vem vare som fucking smitta?!

Det här är ungefär 5:e dagen som jag ligger sjuk. Men nu är jag snart frisk :)
Jag brukar vara sjuk på riktigt typ 1 gång per år eller så.
Men då får man köra hårt!

Jag har kört en 3-stegs-metod mot influensan.
(Eller, jag har inte konstaterat att det är influensa..kan va halsfluss.
Men eftersom det varit långvarigt så det verkar vara nån sån basilusk.)

Här kommer metoden:

1: Ipren, bromhexin, gammal penicillin & nässpray... nå jävulskt!
Tills du känner att du börjar kunna stå, gå och framförallt andas.

2: Hämtmat, godis och läsk. Gör så lite så möjligt. 
Men ta dig ut en jättesnabb sväng och hämta frisk luft genom att handla gogrejer.
Sockertopparna gör att du tvärsomnar sådär gött emellanåt.

3: Överdosera C-vitaminbrus, glass, bra filmer och tv-serier.
Nu är du nästan i friskstadiet. Du behöver bara en liten knuff.
Håll dig inne och ta det lugnt, även om du är frustrerad och vill göra saker.
Annars går det åt helvete och då blire whiskey och hårdbastu! Eller så får du köra steg 1 igen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback