Back on track

 
Hej på er igen!

Jag har haft en fantastisk sommar ska ni veta, min första betalade semester någonsin!
En Sverige-sommar fick det bli, det var himla skönt.

Nu är jag tillbaka vid bloggen igen. Första veckan på jobbet var tokhektisk.
Så jag väntade någon vecka med att blogga innan jag kommit in i vardagen.
Men nu är jag fylld av inspiration att dela med mig av inför hösten!

Nästa helg fyller jag år, så därför kommer en liten önskelista (eftersom ingen frågar nuförtiden;)) :

 
 
 
 
Allt från Ferm living är to die for. Kan även tänka mig tapetserar-hjälp till min fondvägg i köket.



Eftersom jag pendlar till mitt jobb varje dag, och reser med jobbet ungefär 1 gång i månaden.
(Som ingenjör på IKEA får man åka världen runt och konstruera grejor!)
Så skulle Commuter Mug från Primus passa mig perfekt. Jag gillar dom färgglada.
Under länken finns det limited edition på Outnorth.se.
 
Bilden beskriver hur mitt hår ser ut just nu. Jag behöver klippa & färga håret.
Det vore himla fint att få!

En såndär liten väska att ha Iphonen i, som man kan ha runt halsen.
Ett + vore om handsfree sladden får plats med. Annars tappar jag antingen bort, eller trasslar in den.

Har ni appen "Riktiga vykort" från Posten? Tokbra!
Man tar ett foto som man laddar upp, sedan skriver man en hälsning.
Och vips, så kan man skicka iväg ett riktigt vykort till någon,
Jag vill ha vykort på födelsedagen !


 


I november ska jag till London. Jag älskar den staden!
Har varit där ett gäng gånger nu.
Jag önskar att få presentkort på nåt trevligt där.
Ett restaurangbesök eller kanske ett åk i London eye?
Trots att jag varit där typ 10 ggr så finns det alltid nåt spännande att göra!

En stringhylla i turkos/mint & trä. Joman tackar!


En söt mockabryggare & gött kaffe skulle ju förhöja vardagen en del.
Eller kanske en fin kudde från Lagerhaus.
 
Skor från Kavat. Har redan ett par i liknande design men beige, dom är av ruskigt bra kvalité.
 
 
Och lite fint väder i helgen vore ju också fint!
Tackåbock.
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback