2 fina löv

I fredags inhandlade jag 2st soffbord. De heter Lövbacken och är en kopia på bordet Lövet som IKEA sålde på 50-talet En av de första möblerna man sålde i platta paket, då benen var avtagbara. Själv växte jag upp på en liten gata som hette Lövbacksvägen, himla fint namn på en gata tycker jag.

Fick kämpa lite för att få hem dom, de väger 5 kg stycket. Åkte med lunchbussen från kontoret till vårat sprojlarns varuhus (nov 12, men ändå). Släpade dom från kontoret till tåget & från tåget och hem till lägenheten. Det blev ett bra styrkepass!

Testmonterade ett av dom idag för att se hur det såg ut. Fina detaljer!


Kommentarer
Postat av: Tolkis

Riktigt fint bord det här!

Tyvärr lite för litet för mig, men snyggt som sagt.

/Lars

Postat av: Camilla

Hej! Du skulle inte kunna tänka dig att köpa ett bord till och skik till sthlm? Vore väldigt tacksam!

Svar: Hej Camilla! Jag har en auktion på Tradera just nu :)http://www.tradera.com/unikt-lovbacken-bord-ikeas-uppdaterade-lovet-50-tal-auktion_160402_175766282
Sandra

2013-02-10 @ 18:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback